Διεύθυνση Δημόσιας Περιουσίας Διεύθυνση Δημόσιας Περιουσίας


Οι επιχειρησιακοί στόχοι της Διεύθυνσης είναι:

  • Η ορθολογική και αποτελεσματική διαχείριση των υποθέσεων δημόσιας περιουσίας και απαλλοτριώσεων.
  • Η καθοδήγηση και υποστήριξη Κτηματικών Υπηρεσιών.
  • Ο εκσυγχρονισμός και η απλοποίηση του νομοθετικού πλαισίου Δημόσιας Περιουσίας.

Η Διεύθυνση Δημόσιας Περιουσίας διαρθρώνεται σε τέσσερα (4) Τμήματα και ένα (1) Γραφείο ως κατωτέρω:

  1. Τμήμα Α΄ - Δημόσιων και Ανταλλάξιμων Κτημάτων
  2. Τμήμα Β΄ - Αιγιαλού και Παραλίας
  3. Τμήμα Γ΄ - Απαλλοτριώσεων
  4. Τμήμα Δ΄ - Συντονισμού και παρακολούθησης οικονομικών στοιχειών
  5. Γραφείο Γραμματειακής Υποστήριξης

Η Διεύθυνση Δημόσιας Περιουσίας,  έχει τις ακόλουθες γενικές αρμοδιότητες:

  • Την παροχή κατευθύνσεων και την έκδοση εγκυκλίων για την ορθή εφαρμογή της νομοθεσίας, που αναφέρεται στα αντικείμενα της αρμοδιότητάς της.
  • Τη μέριμνα για την υποβολή ερωτημάτων στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (Ν.Σ.Κ.).
  • Την τήρηση στο εκάστοτε ισχύον Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας όλων των δεδομένων στα αντικείμενα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης, καταμεριζόμενη ανά Τμήμα κατά λόγο αρμοδιότητας αυτών.
  • Τον έλεγχο τήρησης των προϋποθέσεων για την έκδοση υπουργικών αποφάσεων.
  • Τη διατύπωση απόψεων επί αιτήσεων αναστολής και ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας (Σ.τ.Ε.).
  • Την ευθύνη για τη σύνταξη του ετήσιου στρατηγικού σχεδιασμού της Διεύθυνσης και τη συνδρομή των υπηρεσιών της για την επίτευξη των οικονομικών, ελεγκτικών και λοιπών στόχων τους.